Friday, September 05, 2008

Merdeka Paintball Mayhem @ Tanamera

Hari merdeka tahun nih aku x keje n x lepak depan TV tengok perbarisan, aku main paintball sempena merdeka kat Tanamera Sg buloh... memang dah lama gak aku x main paintball coz berkursus di penang, sempatler last month aku main jap masa balik bercuti di KL... Memandang kami main pada hari Merdeka so sebelum main ada nyanyian lagu negaraku ramai2 n senario bagi game pun lain dari yang lain...

Masing2 tekun dengar briefing dari Dean...

Seramai lebih kurang 200 players datang pada harituh n dari pelbagai kaum....

1st senario game... war between 2 country... berlarutan selama 3 jam lebih...
2nd senario game... search n destroy... 140 org lebih search n destroy special force seramai 40 org (aku masuk team special force...) kena wipe gilos2...

Berenti rehat tengahari selepas 1st game sambil menikmati BBQ kambing 7 ekor, nasik goreng, mee goreng n etc... mantap2

Last game untuk harituh, civil war game senario... bayangkan perang zaman dulu2, berbaris n tembak secara berdepan diselangi dengan drum beat... hu3... mengimbau citer2 lama...

2 comments:

en_me said...

salam ramadhan almubarak..

venez said...

salam ramadhan... selamat berpuasa