Wednesday, August 27, 2008

SBM RIDE : We Support Small Bike

Ahad 24/8 menyaksikan satu acara ride yang lain dari yang lain telah diorganise oleh Superbike Malaysia... naper aku cakap lain dari yang lain, coz selalunya kami bawak motor2 berkuasa besar (250cc hingga 1400cc) tapi kalini sumer kena bawak motor kecik (150cc kebawah) so keluarler motor2 dari skuter, cupcai n moped yang rendah cc nyer... memang sonok tapi perjalanan dari rumah aku ke tempat RV sepang memang terasa lama n memenatkan, maklumler skuter 'pinjam' aku leh pegi 100km/j jerk hu3... cam siput.... dahler basah kuyup aku dek kerna hujan yang mencurah-curah sepanjang perjalanan ke Sepang.. nasib baik bila sampai SIC dah ada org yang tunggu, on time gak dorang nih...
Dari tempat RV sepang kami bertolak ke Bagan Lalang, laluan memang mencabar skit coz ada sesetengah kawasan jalannyer kecik...

Sebahagian dari bikers2 memulakan perjalanan dari trek SIC Sepang..

Setibanya di Bagan Lalang, apa lagi masing2 merehatkan badan sambil makan ice cream n menikmati pemandangan pantai...

Selepas rehat jap, kitorang proceed pegi makan seafood, sedap tapi lambat skit serving coz kami ramai sangat, hu3... ride nih memang memenatkan (coz slow) sampai nak kematu bontot aku, hu3 tapi best, ada kelainan yang tersendiri.... chaw from now... nanti2 aku tulis lagi...

No comments: