Friday, September 12, 2008

Berbuka @ Palace of Golden Horses

Hari rabu lepas aku pegi berbuka di Palace of Golden Horses atas jemputan dari Astana Group Coperation, ok gak stail dorang buat, tema 'kecoh sekampung'... semua pakai baju2 melayu zaman dulu2 macam nak raya, aku n beberapa guest jerk aku nampak pakai biasa, dahler aku arituh pakai uniform, nasib baik ada jaket, then siap kena kacau dengan MC baby doll masa aku tengah makan, 2-3 kali dia pegi kat table aku, hu3...

Pemandangan cunzz... lalat sedang beraksi...

Palace of Golden Horses, a 5 star hotel...

Kecoh Sekampung event, meraikan pekerja ASTANA Group dan costumer2 dorang...

Meja aku... stail dorang memang kreatif...

Door Gift pun lain dari yang lain... kuih2 diletakkan didalam sangkar burung, pelapik air siap ada pantun yang berlainan dari setiap gelas...

Lepas makan ada event main mercun/bunga api, cruise ride keliling the mines n karaoke... overall memang best acara berbuka nih, lain dari yang lain, sungguh kreatif dorang, all the best n thanx coz bagi makan free... hu3

No comments: