Thursday, July 26, 2007

Makan di Top Spot / Medan Kereta


sempena kedatangan mak mertua aku ngan kak ipar aku ke sarawak minggu lepas, aku bawak dorang pegi makan kat top spot... mula2 dorang was2 gak nak makan coz tempat tuh penuh ngan org bukan islam but nasib baik ada 2-3 meja dekat tempat makan aku ada org melayu islam... nih antara menu2 aku melantak malam tuh...

Sotong bakar dengan sambal....


Butter Prawn... tinggal 2 jerk sempat aku snap... masing2 dah ambik...


Sayur midin masak belacan...

Ketam masak lada hitam...

Tomyam seafood...

6 comments:

Anonymous said...

sedapnye ketam... biler nk banjer baby laks?

venez said...

baby nak ker? jom... hehehehehe

Anonymous said...

mesti la nak.. banjer yerrr.. makan pri x tolak punya

venez said...

mehler... makan free tapi kena bayar sendiri... heheheh

mumuchi said...

wei apsal tak makan lobster..tara musim ka

venez said...

lobster dah pupus kat sini... hehehehe