Thursday, July 05, 2007

Ribut Petir Di Kuching....

07 Julai 2007 / 1300H ... Aku drive kete ke wisma saberkas untuk pegi recce thumb drive coz member kata ada yang murah2 (hehehehe)... semasa separuh perjalanan aku meredah hujan lebat bersama angin yang kuat, nasib baik sampai ke saberkas dengan selamat.. masa on the way balik dalam 200 meter di hadapan aku pokok besar tumbang merentangi jalanraya utama, nasib baik xder kete yang kena hempap.. masing2 drive kete dengan berhati2 coz angin masih kuat n banyak pokok2 besar di tepi jalan... sepanjang perjalanan pulang ke 'base' aku jumpa dalam 4 pokok besar yang tumbang, so korang saksikanler sendiri gambar2 yang aku sempat snap dari dalam kete (soriler gambar x berapa jelas coz hujan lebat n snap gambar sambil driving).. hehehehehePokok merentangi jalanraya... bahaya2

Jalan jem.....

Lagi pokok yang tumbang... fuhhhh

6 comments:

Anonymous said...

lawa kete.. kaler blue ekkk...

venez said...

hehehehe... kaler biru luar n dalam... sumer biru... serba biru... :)

Akituai® said...

Biru x per... jgn blue ahakss...

venez said...

uih aki, gambar tengah nyirup tuh... hehehehehe

mumuchi said...

bak sini lesen ko..kehx3

venez said...

uih mumuchi, naper ngan lesen aku?