Sunday, July 08, 2007

Selamat Hari Lahir.......

Selamat Hari Lahir, Selamat Hari Lahir, Selamat Hari Lahir Aku, Semoga Panjang Umur..... Harini aku menyambut hari lahir aku dengan penuh aktiviti dari pagi sampai ke malam... mula2 aku pegi kenduri kahwin kat Samariang...

Pastu singgah kat Choice Supermart untuk beli kek, air ngan keropok... pegi kelah2 sambil bergurau senda kat tepi tasik di Library Sarawak...
Lepas tuh drive2 keliling Kuching... saja jalan2 makan angin sekali-sekala...

Nih sebahagian dari hadiah aku untuk tontonan umum (hehehehehe)..... minyak wangi...

Malam makan Chicken Chop.... Thanx my dear for a pleasant day for my B'day... :)

4 comments:

Anonymous said...

adiah yg baru dpt malam tadi tak letak ke bang? kekekekeke

venez said...

uih? kena letak ke? xyahler tuh... tuh adiah spesial... hehehehe

mumuchi said...

happy belated bro..awat tak hebahkan siang-siang?

venez said...

makacih mumuchi...hehehehe... maluler bro... :)