Wednesday, August 01, 2007

Menghitung hari... Selamat Tinggal Bumi Kenyalang....


Setelah lebih 5 tahun aku bertugas di sini, aku akan mengucap selamat tinggal kepada Bumi Kenyalang menjelang pertengahan bulan ini... terasa sedih gak nak tinggalkan rakan2 sekerja yang kuanggap seperti keluarga, tempat kerja yang kuanggap rumah kedua dan negeri yang banyak mengajar aku erti kehidupan dan pengorbanan... walaupun pada mulanya aku amat kurang berminat apabila ditukarkan kesini satu ketika dulu, kini terasa susah nak meninggalkannya... kepada warga TUDM Kuching aku ucapkan semoga maju jaya disamping permodenan air base... BERGULAI KITA BERKAREJA....

4 comments:

Anonymous said...

nak gi mana tu? tata...

venez said...

nak gi balik kampung... tutu

Akituai® said...

selamat jalan romeo...uwaaaa...
selamat bekerja di tempat baruu... ahaksss...
jgn lupa posting kan saya ke kuching pulak...
harapan ini begantung kepada mu... :)

venez said...

huhuhu... aki nak posting ke kuch ker? nantiler wa kasi tengok dekat tok nujum di sini... :)