Wednesday, December 03, 2008

30 Nov Paintball Mayhem @ Tanamera

30hb Nov 2008, Tanamera melakarkan sejarah lagi dengan penyertaan paintball player melebihi 200 org (regular + newbies)... dah lama aku x main paintball so kalini mcm lepas geram yang aku pendam.. he3... pallet aku habis dlm 800 butir, thanx to PBM and Tanamera for setting up the senario game... PBM rulez... hu3

Susun Strategi by master chief jason a.k.a cookie monster n hasrul a.k.a donut

1st game, lake placit special... letih berlari nak ambik kedudukan


aksi aku sempat dirakam oleh cameramen... smart sey gambar nih...

Beberapa anggota elite PBM (aku biasaler, bertopeng... he3)

6 comments:

Anonymous said...

syoknye klw dapat main skali...
mesti hilang tension segala...

venez said...

ha3, kalau naik KL lehler ajak hubby datang main...

Anonymous said...

kalau dia nak main..dah lama dah dia main..abg dia selalu ajak join...
tp x tau ler dia reti main ke idak..
ye ler..lainkan dr perang betul2..hehehe...

venez said...

ala, bukan susah pun main... tembak jerk opponent... he3

mumuchi said...

ven..ko main pakai helmet tu tak mengap ke?

venez said...

mmc, mana ada mengap... protection tuh... he3