Tuesday, April 15, 2008

TAG - 5 Sebab Meminati Paintball


Actually mula2 aku xtau camner nak TAG2 nih, nihpun pasal aku dah kena TAG dek tempe so aku cubaler.... x betul ngko komen yerk tempe... he3

Aku memang obses gila ngan superbike n paintball, so nih aku letak 5 sebab kenapa aku minat sukan paintball (mula2 nak cari 7 sebab, ntahler aku x pandai buat karangan panjang2... he3):
1. Tembak pihak lawan - best siot kalau dapat tembak orang... he3

2. Adventure - memang adventure abis kalau layan paintball nih, kena kejar2 sana, kena kejar2 sini, dive sana, dive sini... tembak org, kena tembak sampai lebam2... aku lebih minat main kat kawasan hutan (jungle war), bru macam nam tour of duty

3. Kemenangan - memang dapat satu kepuasan bila dapat tembak pihak lawan atau menang sesuatu game.. rasa cam menang perang tuh, he3

4. Teamwork - nih yang paling best, dengan keakraban team kita n susunan stategik yang mantap akan menentukan kejayaan kumpulan.. aku cukup suka kalau rakan sepasukan aku satu kepala...

5. Release Tension - satu cara utk aku lepas tension pun masa main paintball, abih ilang masalah keje n life... kira masa tembak pallet paintball tuh satu2, satu2 rasa masalah hilang... he3

P/s : walaupun sukan paintball nih agak lasak n meletihkan kita but bagi aku sukan nih bleh bagi aku senaman minda dan fizikal, maklumler nak joging ari2 malas... cuma sukan nih kurang dapat sambutan golongan sederhana atas dasar kos dia, nak main game nih paling murah pun rm40 satu sesi... he3... so apa lagi, meh join aku main paintball....

No comments: