Monday, April 28, 2008

DSA 2008

Warggg.... letih gak aku selama 4 hari menjadi AO kepada Air Marshall Thailand tapi memang best... ingatkan aku nak layan dorang, last2 dorang yang layan aku lebih2... ha3.. Kaya jugak Thai coz masa DSA arituh dorang dah confirm nak beli AW101 utk Raja diorang, kira heli VIP ler tuh... Tag nama sepanjang DSA....
Jamuan makan VIP di Menara KL... Sebelah kanan aku adalah Air Marshal Pongsatorn...

1st time makan di Menara KL dengan pass VIP... cunzzzzzzzzzzz

Nihler hadiah yang aku dapat dari Air Marshal semasa menghantar dia ke KLIA, kira mengenangkan jasa aku menjaga dia selama 3-4 hari DSA... Thanx Sir

Bingkai cenderahati dengan salutan emas dan pin2 negara thai (emas sehhhh, terdesak leh gadai... ha3)

Tudung for my wife...

Tali Leher siap bungkus dari THAI tuh.... cunzzz

No comments: