Thursday, April 10, 2008

Paintball Oh Paintball...

Mungkin ramai dikalangan kita yang pernah main n yang menjadikan paintball nih sebagai aktiviti masa lapang, bagi aku main paintball memang ada kepuasanyer sendiri... memang best gila, x kiraler masa kita kena tembak sampai lebam or masa kita tembak org (he3)... paintball selalunya dimainkan di padang dengan 'air bunker', urban war di rumah2 lama or dalam hutan mengikut senario2nya... bagi aku, aku minat main dalam hutan (jungle war) coz mencabar skit... kalau complete ngan camo memang macam perang betul.. so korang bila lagi nak try? jom join aku... he3

Marker aku... Tippmann X-7... aku pun buat bisnes gak jual marker nih... he3

Bila siap buat costum jadiler M-16 or M4 bushmaster...

Tempat yang selalu aku main... Rimba Harmonis,Gombak... Letih panjat bukit beb...

Nih plak kat Tanamera, Kuang... lagi best... kawasan hutan yang asli dan besar... hu3

3 comments:

Anonymous said...

bro...nnti kalu nak p main ajak la skali...hehehhe sparhawkmyATgmaildotcom

Anonymous said...

bro..gua baru nak blajar main paintball..ingat nak beli marker..nak cari yg berpatutan..kalo ade pic n list price hope bro dapat forward kt my email..

aku_kema@hotmail.com

Anonymous said...

reseller peralatan paintball diperlukan .. pada yang berminat msg aku yee ..di viva999@yahoo.com