Monday, January 15, 2007

Salam sejahtera... pembukaan tahun baru yang penuh dengan suka duka.. mula2 kita kira yang aku suka dulu...
1. Pasukan volleyball aku mendapat Naib Johan Kuching Open (cayalah geng)
2. Dapat offer kursus di OZ (best, leh balik kampung halaman... hehehehe)
3. Nama naik untuk pingat Sultan Kedah (ampun tuanku)

yang duka plak :
1. banjir di hampir seluruh M'sia.. (kesian kat sumer org yang terlibat, anggaplah ini dugaan)
2. Putusnyer talian dasar laut untuk internet (nih yang aku paling angin.. dah slowler internet)
3. Nama dicalonkan untuk kursus PBB (malasnyer aku nak pegi)
4. Pesawat kargo crash kat hujung runway (nasib baik tak terlajak kena opis aku.. hehehehe)

aperpun anggaplah yang suka itu kenangan manis n yang duka tuh dugaan dari tuhan... hehehehe

P/S : aku ingatkan nak upload gambar tapi photobucket xleh lagi... warrrrrrrrrrrrgggggggggg.... xper2 nanti lepas dia dah ok aku upload gambar banyak2... :


powered by performancing firefox

No comments: