Thursday, January 25, 2007

PROJEK MOTOR


Pernah korang terfikir bahawa kita boleh convertkan ZX250 atau zx400 kepada zx-10r? aku pun tak terfikir benda nih boleh dibuat... aku mula tertarik dengan projek nih semasa aku tengah mencari-cari motor di KL so terjumpaler aku ngan projek yang sedang dibangunkan oleh member aku nih.. semua dia buat costume dari depan sampai belakang.. harga pun berpatutan.. siap boleh pilih color scheme lagi.. maybe rezeki aku kot, nak beli zx-10 tak mampu tuh, mahal giler... dapat pakai kulit n barang2 zx-10 pun dah nampak kerek tuh.. hehehehe.. Memula aku nak pakai color scheme zx-10r jerk, tapi lepas tengok color scheme CBR-600, ganaz plak... so color scheme yang aku pilih adalah CBR nih... :)

2 comments:

Anonymous said...

hai tak habis-habis lagi projek moto tu ya..takkan balik semenanjung baru selesai :)

MMC

venez said...

sipkan kat semenanjung untuk pakai kat semenanjung... will meet u there bro... :)