Sunday, December 31, 2006

Selamat Hari Raya Aidiladha dan Tahun Baru 2007

Hari berganti hari, bulan menuju ke penghujungnya... tup2 dah nak masuk tahun baru... selamat tahun baru semua... dek kesibukan menghadapi tahun baru, Hari Raya Aidil Adha atau lebih dikenali dengan Hari Raya Korban... Tak ketinggalan BASE aku mengadakan upacara korban dengan bilangan 5 ekor lembu bagi tahun nih... biasaler seksyen aku ditugaskan untuk membuat proses melapah, timbangan dan agihan (letih gak rasa coz aku baru lepas DUTY)... ingatkan nak upload gambar masa majlis korban tuh tapi photobucket aku masih down (hehehehe)... xper, nanti bila dah elok aku upload gambar2 eksklusif tuh... lupa plak nak cerita, team volleyball aku tengah sedang giat bertanding untuk pertandingan KUCHING OPEN...dah menang first league........ (bz gak walaupun raya korban... hehehehehe)





powered by performancing firefox

No comments: