Saturday, June 17, 2006

SEHARI BERSAMA KAWAN2.... (adussss... letihnya)

Photobucket - Video and Image Hosting
Dari 0700H hingga 1640H aku melayan kerenah kawan2ku yang datang BERKUNJUNG ke pejabatku (tugasan sementara mereka)... jenuh aku.. bawa diorang shopping di BORDER, beli itu, beli ini... masing2 nak belikan cenderahati untuk dibawa pulang... mentang2lah barangan kat sini MURAH dan tak terdapat di tempat mereka... letih2... malam nih dah ler kena keje... ish2... apapun aku gembira dengan kedatangan mereka disini coz bleh gak jalan2, terubat rinduku terhadap kampung halaman... (sempat jugak aku mengepaw duit diorang, belanja makan... hehehehe)...

4 comments:

Anonymous said...

ven kalau kawan-kawan antu kuiz ko datang berkunjung dapat layanan yang sama ke? wakaka....

venez said...

mai ler... insyaallah aku layan sama cam kawan2 aku... :)

Anonymous said...

tahniah kerana berjaya buat blog. Dapat gak baca kehidupan seseorang. Cantik pic model aircraft.

venez said...

Thanx...