Sunday, June 18, 2006

KALAH.....

Photobucket - Video and Image Hosting


Awal pagi2 lagi aku bangun harini... selalunya hari weekend n tak keje nih aku bangun lewat... tetapi dek kerna ada game batminton kat opis, kena ler bangun awal, hehehehe... hari nih hanya pertandingan suku akhir dan akhir... aku ngan partner aku bleh lepas sampai suku akhir jerk (waaaaaaa).... KALAH lagi.... apapun nihler adab permainan... ada kalah n ada menang... yang penting seronok dapat beramai2 lepak n main game sama2 cam satu keluarga... masa kerja kita kerja... masa main kita main... MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA TERCINTA...


Photobucket - Video and Image Hosting

HADIAH SAGUHATI

2 comments:

Anonymous said...

ni game badminton ke world cup? apasal saguhati tu dapat mug gambo ronaldo wey? taruk ler muke lin dan ke... taufil ke.. rashid ke... lawak2....

venez said...

game seronok2 opis aku nyer... pasal cawan tuh kena tanya bos aku ler... dia yang jadi penganjur... mungkin pasal demam bola, sampai cawan utk hadiah pung dia pakai cawan world cup... hehehehe