Tuesday, April 14, 2009

Kejuaraan Motosikal Asia Petronas 2009

Ahad lepas aku berpeluang berkonvoi dengan jiran taman aku n kawan2 dia untuk pegi ke Sepang International Circuit bagi menyaksikan Petronas Asia Motorcycle Championship 2009 pusingan 1 dan 2... walaupun park agak jauh n motor2 besar diasingkan dari underbone (x seperti MSS, bleh park belakang Grand Stand) tapi masuk2 dah dapat topi (topi kalini agak smart n berkualiti)... kira kitorang antara 1000 penonton terawaller... hu3

aku dengan team konvoi... ramai xder coz pegi layan corner kat awana/karak... hu3

kereta antik di muzium permotoran SIC

Kelas Supersport 600cc sedang berentap...

Starting grid.... hu3

Pemenang untuk kelas 600cc supersport...

p/s : harap maaf coz aku x berkesempatan untuk ambik gambar/post tentang game paintball sabtu lepas memandangkan aku sibuk jaga geng2 newbies yang datang untuk group booking di tanamera... aku pun sempat main 1 game jerk, marker buat hal... hu3

No comments: