Friday, January 02, 2009

A very happy new year....

2008 telah berlalu, kini kita telah melangkah kedalam tahun 2009... as for me tahun 2008 banyak memberi pengajaran kepada aku... ada saat aku jatuh dan dengan pantas aku bangun semula, tahun 2008 juga banyak memberi makna kepadaku, kejayaan aku didalam kerjaya aku sekarang memang aku nanti2kan dari dulu lagi dan 2008 memberikan aku satu tahap kepuasan didalam kerjaya aku namun it come with a price, more workload... 2008 juga menjadi saksi aku kembali ke semenanjung M'sia dengan hobi2 yang dah lama aku tinggal, aku dah aktif semula di trek dan dalam paintball... lazat2... jatuh bangun didalam kehidupan adalah normal namun janganlah kita sentiasa jatuh n bila jatuh cepat2lah kita tersedar n bangun dengan pantas... semoga hari2 yang mendatang akan menceriakan n membahagiakan hidup kita... JANGAN LUPA TUHAN YANG ESA... :)

No comments: