Monday, March 03, 2008

Make-Up My House

Aku dah lama sebenarnya nak make-up sikit living room, dapur n laman umah aku but budget tak cukup... baru2 nih dek sebab budget dah ada so aku buat semua sekali... kichen carbinet nanti aku post gambar2 kronologi dia dari mula hingga siap, taman di halaman umah aku tunggu barang sampai n kat bawah nih gambar2 bagi ruang tamu aku... nak susun2 barang nih aku x berapa xpert sangat, maklumler xtau interior design...

Meja kaca aku, bentuk futeristik abis... cam org tengah pegang cermin jerk...

Sofa L-shape, dah lama aku nak beli sofa nih, senang aku nak melepak, tapi kerusi yang lama aku takkan buang, plan nak letak dalam bilik bacaan/study...

almari kayu a.k.a border, aku letak kat tengah2 dunia so bleh jadikan border antara ruang makan ngan ruang tamu aku... hu3


Opsss, sesat plak gambar nih, nih aku tukar point real reward aku, alang2 dorang buat promosi kat petronas kawasan rumah aku, terus aku tebus, check2 point adaler 22k lebih so tolak 2 barang nih (waffle maker ngan digital alarm clock+radio+cd player) tinggaller balance 360 point... xper, kumpul balik point...

No comments: