Monday, March 31, 2008

Akhirnya...

Selepas lebih kurang sebulan tertangguh, akhirnya kitchen carbinet ngan taman aku siap gak... seronok mata memandang bila projek2 kat umah aku dah siap sepenuhnya (cuma nak kena touch-up sikit2 jerk lagi) so lepas nih kalau nak buat open house kira dah bleh dahler...







semalam secara rasminyer rumah aku dah abis warranty, cun2 tarikh abis warranty syiling aku bocor, aku rasa maybe bumbung aku ada leak semasa ribut kuat last week, hopefully pemaju bleh repair FOC... hu3

4 comments:

Anonymous said...

memang biasa sungguh..........
bila abis waranty je mula tu tak kene, nie tak betul....

venez said...

he3, nak buat camner... lepas aku komplen arituh tengok pemaju senyap jerk...

Anonymous said...

jgn luper follow-up, air masih menitik sampai ke ari ni...

venez said...

dah call n dah buat appoinment kat pemaju utk repair umah, bukan duduk senyap jerk...