Wednesday, January 09, 2008

Costume Makeover

Cari punya cari color design untuk fit kat bike aku, terjumpa dengan design yang cun abis nih.. memang berkenan kat hati tapi xtauler bape harga plak kalau nak hantar cat kat kedai.. xperr, 1st sekali kena bawak design nih pegi ke kedai motor... ngeh3

nih motor aku, bro NK3371 yang buat pakai photoshop, mantap gak design dia...

Aku minat design nih, aku lagi minat kalau color oren tuh tukar kepada merah, amacam?

Mantap2... buat airbrush nih, siap tank pun airbrush...

SUZUKI stripe, simple tapi nampak ganas

KAWASAKI punya design memang tak lari dari kaler hijau, kira trademark dia le, aku minat ngan racing stripe dia...

2 comments:

Anonymous said...

uitttt.. tu dh rabun kaler la tu tatau nk kaler mana... pe kata campo semua sekali... hahahah

venez said...

ish3... campur semua kang jadi rojak plak...