Monday, September 03, 2007

Weekend di rumah baru....

weekend yang lepas aku merasmikan rumah baru aku di BTP... letihler jugak keje meng un-pack sumer barang utk dikemaskan kat umah... sedihnyer beberapa barang aku rosak dalam kontena... antaranya almari display, kabinet tv, kayu pua kumbu n beberapa barang lagi... ada 7 kotak missing in action... kontraktor janji nak cari barang yang hilang n nak ganti barang yang rosak, hopefully dorang akan tunaikanler janji dorang... sesambil mengemas aku lepaskan penat di badan pegi jalan2 kat one utama, sempatler tengok wayang citer 'impak maksima' ngan beli DVD citer wira angkasa (lama dah aku cari citer nih)... masa balik sempat gak beli sup gear box... hujung minggu lepas juga sempat gak aku lepak2 ngan bebudak bikers dari singapore n mysb... bincang2 mengenai halatuju MySB di m'sia... gambar2 masa un-pack barang nanti aku upload utk korang sumer...

cover DVD wira angkasa...

sup gear box 'auto'... heheheheh

pandangan KLCC dari tempat lepak budak2 bikezzz... hujan beb, basah aku...

Bro CarroTT n Jeff... MySB Rulezzz

2 comments:

mumuchi said...

so dah 'projek' la kat rumah baru ya ;>P. Anyway menanti bila ko nak buat housewarming party tu...posa dah dekat le hehehehe!

venez said...

dah siap pojek dah... siap main kejar2 lagi... bila nak buat? ntahler bro... barang2 ada yang missing lagi... budget pun dah kering... buat lepas raya kot... hehehehehe