Thursday, September 06, 2007

Bearing aku pecahhhh... waaaaaaaaaaaa

Tengah aku seronok2 merempit untuk ke tempat keje kat highway pagi tadi, tiba2 handle bar motor aku vibrate giler... aku pun pelik gak, ingat tayar pancit... aku pegi ke lane kecemasan then check tayar, tayar sumer ok.. terus aku suspect bearing nih... nak buat camner terpaksa slow2 riding pegi keje coz dah lambat... sampai tempat keje aku tak sedap hati terus mintak kat boss untuk kuar pegi bengkel motor... sah, bearing depan aku barai abis... kena RM20 satu set... huhuhu...

2 comments:

Akituai® said...

haaaa...tu laaaa...
bawa lagi race...
nak jadik mat rempit ka kl la tu...

venez said...

hehehehe... bukan rempit laju2 pung... bearing tuh dah uzur... memang dah sampai masa dia nak kena tukar... bila nak turun sini?