Wednesday, October 11, 2006

Emmmm... Sedapnya...

Sekali sekala berbuka dengan Mc D nih best jugak.... Actually aku tak plan pun nak berbuka kat situ tapi dek kerna aku kena April Fool ngan Hotel, pusing punya pusing last sekali aku bukak puasa kat Mc D... Begini ceritanya... Aku mendapat jemputan untuk berbuka di Hotal Hilton, then aku pung apa lagi dengan dressing macho aku terus drive untuk berbuka kat sana, nasib baik on the way ke hotel aku terfikir nak check-up tempat berbuka, nahhhh... baru aku dapat tahu, jamuan berbuka tu bukan pada 10/10... rupa2nya pada 11/10... padan muka aku.. hehehehe... apa2pun best gak layan Mc D nih pada bulan puasa... chawwww




4 comments:

Anonymous said...

sedapnyeeeee... makan berdua je ke??? keh keh keh

venez said...

oit... hampeh... makan berdua jerk... anak2 xder... hehehehehe

Anonymous said...

oohhh... dah kawin ke?

baru i nak ngorat...

venez said...

kawin dah... nikah pung dah... hehehehehe..... xper... ada kosong lagi 3... (lawak jerk) hehehehe