Tuesday, July 08, 2008

Happy B'day to me.... hu3


Happy b'day to me (3x).... Alhamdulilah, segala kesyukuran aku panjatkan kehadrat Ilahi kerana masih memanjangkan usia aku hingga dapat aku menyambut kelahiran aku yang ke TUTTT (insaf2)... ingat tadi nak beli kek n makan ngan coursemate aku kat sini tapi x jadi plak, masing2 tension dengan paperwork dorang, thanx to all my friend yang x putus2 bagi b'day wishes kat aku dri semalam sampailer skrg... To my beloved wife, thanx for the lovely golf bag, nih macam kena ajak main golf sekali jerk nih... hu3...

4 comments:

Anonymous said...

epi besdei bang,

beg murah jeeee... kot2 bawak beg ni gi men golf, ingat leee bini ekkk.. hehehe

muahsssss

nnt balik rawang, kita futun kek yerrr, sambut kat tepi hiway nak??? :)

venez said...

hu3, macih dear... x semestinyer bagi rege beg mahal2, yang penting dapat adiah... hu3... balik nanti kita potong kek...

mumuchi said...

aisey..bukan ada batng penyabit, cangkul dll dalam tu ke...

anyway happy birthday yeop..kesihan ko celebrate bila duty travel ya.

venez said...

batang penyabit ada, aku bawak ke penang le mumuchi... hu3..
thanx anyway mumuchi, xper balik nanti aku claim adiah... hu3