Wednesday, August 02, 2006

Al-Kisah...

Pagi nih aku terlambat bangun 10 minit dek kerna jam aku kat handphone buat hal (salah aku jugak... kehkehkeh)... lepas mandi n siap2, member aku plak buat hal.... susah sangat nak bangun... dahler dia nak tumpang aku pagini... lembab betul... last sekali kami bertiga tak sempat nak pi sarapan... terus pegi keje... bad day jugak untuk aku n member2 aku harinih... tengah keje tetiba ada emergency... emergency yang 'menakutkan' tetapi 'memalukan' jugak... wakakakakakaka... dek kerna kebuzyan harinih, last skali makan tengahari pukul 4 petang (letih n lapar aku dibuatnyer).... balik keje dapat mesej dari 'kenalan' yang member aku nyer server kena hack (kena hack untuk kali kedua)... ish3... tak senonoh betul ler org zaman sekarang.. wakakakakaka.... TO BE CONTINUED...

2 comments:

Anonymous said...

hah betul ke dok australia nih??
why blogger tak nak tunjuk muka @ identiti sebenar...saje je nak tanya..
anyway..love ur blog.nanti aku add kt blog aku..see ya!

venez said...

NAPER TAK NAK TUNJUK MUKA? HEHEHEHE... BIARLAH RAHSIA.... BAHAYA