Sunday, July 09, 2006

SO SORRY.....


Photobucket - Video and Image Hosting
Ketika melakukan pendaratan..........

Tanggal 07 julai 2006 pada jam 1100H, selesai sudah eksesais pada kali ini... letih n seronok... balik rumah terus ganti tidur... lepas tidur terus pegi main.. (main muzik ngan member aku ler)... ingatkan bolehler aku nak update blog aku tiap2 hari lepas nih, kena pegi outstation plak... lama pulak tuh... dari isnin depan hingga hujung bulan Ogos... Tapi jangan risau, aku akan cuba 'mencilok' masuk kat dalam blog nih dari masa kesemasa untuk update blog nih... :)

Photobucket - Video and Image Hosting
Kumpulan aku (GBM) sedang menerima hadiah untuk tempat kelima yang dimenangi semasa pertandingan Band Quest tempohari....

2 comments:

Alpha said...

Hmmm gambar hang in action ye, ven?

venez said...

hehehehehe.... aku yang tukang 'edit' gambar tuh jerk... :)